Travel Coin Box

Monday, August 17, 2015

Minyak Ikan : Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum w.b.t


Omega 3 dalam minyak ikan ini akan bakar lemak dengan cara memberi respons yang baik kepada hormon dalam badan kita yang dipanggil leptin.

Leptin ini la yang hantar signal lapar atau kenyang pada otak.

Anda perasan tak bila anda asyik lapar dan terasa nak makan walhal anda baru je makan dan dah makan dengan banyak??

Jom saya kongsikan punca sebenar rasa lapar berpanjangan ini...

Rasa lapar berpanjangan berpunca dari hormon leptin yang tidak neutral dan tidak dapat berfungsi dengan baik seterusnya gagal memberi isyarat lapar dan kenyang dengan baik ke otak dan menyebabkan kita terus mengambil makanan walaupun sebenarnya tubuh perlukan tambahan air bukan makanan.

Masalah hormon leptin yang gagal berfungsi dengan baik inilah antara sebab kenapa anda yang sedang berdiet gagal turunkan berat badan.

Jadi, dimudahkan cerita...

nak kurus haruslah baiki dulu hormon leptin (hormon yang menghantar isyarat lapar dan kenyang pada otak)..Untuk baiki hormon leptin, haruslah mengamalkan pengambilan omega 3 iaitu omega guard shaklee. Bila dah baiki, so takde la kita akan lapar memanjang dan melantak je yang menyebabkan lemak bertimbun dalam badan dan kesannya jadilah obesiti.

Ok, sekarang dah faham kan fungsi minyak ikan dalam membantu anda kuruskan badan.


Nak beli minyak ikan ???? 

Mesti anda terdetik, lepas ni bolehlah ker farmasi beli minyak ikan..tetapi
tahukah anda tidak semua minyak ikan ni terbaik dan selamat. Ada minyak ikan yang diperbuat dari hati ikan yang mengandungi toksid.

Berbeza dengan shaklee, 
OMEGA GUARD SHAKLEE selamat dan ia adalah minyak ikan terbaik di dunia dengan sumber DHA dan EPA yang lengkap dalam memenuhi keperluan tubuh dan otak kita.

                                  Image result for omega shaklee   

Omega Guard Shaklee Terbaik
                         
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Pengedar Sah Shaklee Pahang
                          

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa Klik2